ما و خواب

سلام

می دونم که خیلی وقت بود چیزی ننوشته بودم، اما خوب امتحانای میان ترمه دیگه. این بار میخوام راجع به یه چیزی صحبت کنم که خودم درگیرش شدم بد!

همین اولش گفته باشم مطلبم تو هیچ کتاب علمی و مجله‌ی معتبر و سایتهای اینترنتی نیست.

از خود خودمه. دوستان دچار شبهه نشن که این مطلب کاملاً علمیه.

این مسئله ایه که من باهاش درگیرم. اونم چه درگیری!!!

صحبت امروزم راجع به خوابه. نمی دونم تا به حال خواب دیدید؟

همه خواب می‌بینن. اینو دیگه می‌دونم. اما شده تا به حال خوابی ببینید که اذیتتون کنه؟

میدونم همه کابوس  دیدن. اما منظورم کابوسهای خاصیه.

این کابوسها کابوسهای جنسیه!

درست خوندید و منم درست نوشتم. کابوسهای جنسی. کابوسهای جنسی از نظر من خوابهای آشفته ایه که به خاطر افکار و ذهنیت آشفته ی ما به وجود میاد.

چند وقتی بود که حسابی درگیر بودم با خودم و ذهنم و زندگیم و خلاصه هر چی که مربوط به من میشد. ذهنم درگیر مسائل جنسیم بود. دروغ چرا از نظر من ۷۰٪ یه زندگی زناشویی مسائل سکسیه. چون زن و مرد مثل یه لیوان خالی هستند. وقتی نتونن همدیگه رو پر کنن، آبی هم نمی‌مونه که بخوان ازش بخورن. ( اظهارات حکیمانه ی خودم بود ها!)

این شد که ذهنم درگیر شد که بعد از عمل آیا می‌تونم از پس این مساله‌ی خطیر بر بیام و وظایفم رو به خوبی انجام بدم. می دونم اگر نتونم هم به خودم بد کردم و هم به همسرم.

از طرفی فکر میکردم آیا می‌تونم به خاطر هدفی که دارم از این بخش ماجرا صرف نظر کنم و بگم هر چی باداباد....

خلاصه اینکه این یه بخشی از ماجرا بود و بقیه اش رو دیگه حتماً خودتون تجربه کردین و این افکار رو داشتین...

اما موضوع مهم این بود که این افکار باعث میشد وقتی می خوابم خوابهایی ببینم که به کابوس می مونست.

توی این خوابها که همیشه با وسوسه و اغوا شروع میشه، همه چیز اولش مرتب و خوبه و من کسانی رو که اطرافم هستند به شکل‌های مختلف سکسی و در حالت های جنسی مختلف می بینم. شاید هم کسانی رو حتی بهشون فکر هم نکردم.

قراره با شما روراست باشم. پس میگم که این خوابها اولش برام خوشحال کننده است چون من یه پسر کاملم و میتونم اون لذتی رو که تو بیداری ندارم اونجا داشته باشم.

اما وقتی به اوج خوابم میرسم، همه چیز عوض میشه. یه دفعه جای من و اون یکی عوض میشه و من میرم تو قالبی که الان دارم و این اتفاق وحشتناک تا چند دقیقه پیش واسه من لذت بخش بود واسه خودم میفته.

کابوس وحشتناکیه! وقتی میدونی خوابی اما نمیتونی از خواب بیدار بشی و مجبوری تحمل کنی اونهمه زجری رو که تا چند لحظه پیش برات لذت بوده و بس!

امیدوارم تونسته باشم منظورم رو خوب بگم.

نمیدونم هیچکدوم از دوستان تا به حال این مشکل رو داشتن یا نه. دوست دارم نظرات رو در قالب نظر خصوصی هم که شده بدونم و قول میدم اگر نخواید کس از اون باخبر نشه. اما دنبال راه حل هستم.

این خوابا زندگیمو بدجوری بهم ریخته.

کسی نظری نداره؟

یا حق

نظرات 9 + ارسال نظر
بوسه چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:55 ب.ظ http://lousi.blogfa.com

خواندم ولی نمیدونم چی باید بگم

دلارام چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:37 ب.ظ http://www.sybesorkh.blogfa.com

سلام آقا
ممنون که سر زدی
نامزدم گفته با نامحرمها صحبت نکنم!
ببخشید
هنوز مطلبتو نخوندم الان میرم می خونم

علی چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:45 ب.ظ

سلام آقا سینا
آقا من یکی که اعتراف می کنم تو خواب این بلا سرم اومده و تا حد مرگ عذاب کشیدم
ولی بلاخره تموم میشه

علیرضا پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ق.ظ

ناراحت نباش سینا جان...کاملا طبیعیه...یه چیزی بیشتر از کاملا...چون ذهن ما با این مسائل درگیره...سکس...جنسیت...وجود من...طرف مقابل...
اما از اونجا که تو خواب ناخوداگاه آدم نقش ترکیبی داره بیشتر...
تمام اونا رو آسمون ریسمون میکنه و آشی بخوردت میده که نفهمی از کجا خوردی...
بهت اطمینان میدم که به مرور زمان حل میشه
بشرطی که هیچوقت زیر بار جسمت حتی تو توهم هم نری...

امید پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ق.ظ http://www.faryade-sabz.blogfa.com

سلام سینا جون
ببین سینا یه سری چیزا هست که تو این پست جدیدت فرصت خوبیه که مطرحش کنم
ایراد ما ترنسا از نگرانی در مورد مسائل جنسی بعد از عمل اینه که ما انتظاراتمون از آلت نهایی که داریم اینه که اندازه و شکلش شبیه آلت مردهایی باشه که هنرپیشه ی فیلم های پورنو هستند میشینیم اینارو میبینیم آه میکشیم
در صورتی که اینا اولا با هزارتا ژلو دارو به اون اندازه میرسه بعدم اصلا کاریم به این موضوع نداشته باشیم باید بدونیم که تمام مردهای چین . ژاپن و کلا آسیای شرقی که در صد بزرگی از جمعیت جهانو تشکیل میدن همه آلت هاشون به طور طبیعی و خدادادی کوچیک هست و به میکرو پنیس معروف هستند یعنی همون آلتی که ما با یکبار جراحی میتونیم داشته باشیم
واسه همینم تا یکیو پیدا میکنن که آلتش بزرگه هنرپیشه ی پورنو میکننش و ما کمتر آسیای شرقی هارو درین فیلم ها میبینیم
پس باید دیدمونو در این مورد عوض کنیم و اینو به عنوان یک ضعف بزرک ندونیم
بعدم این که مردهای طبیعی هم گاها برای ارضای بیشتر طرف مقابلشون در سکس از هزار جور وسایل جانبی استفاده میکنن که ماهم اگر فرضا طرفمون مشکلی با کوچکی الت داشته باشه میتونیم همین کارو کنیم
راحت صحبت میکنم چون میدونم که این موضوع بخش مهمی از دغدغه های فکریه ماست
در مورد خوابهای جنسیت هم باید بگم که اصلا نگران نباش ایشالاه بعد از عملت دیگه خبری ازین کابوسا نیست بهت قول میدم چون خودمم مثل تو بودم گاهگاهی

ستاره شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:31 ق.ظ http://rozary.blogfa.com

سلام سینا جونم

چرا عزیزم مگه میشه کسی از این خوابها نداشته باشه آدمیزاد آدمیزاده دیگه هر کسی هم بگه نه من تا حالا از این خوابها ندیدم و اصلا بهش فکر نمیکنم حتما داره شوخی میکنه
سینا جون منم بعضی وقتها از این خوابها یا به قول تو کابوس مییبنم ولی باورت نمیشه اویل حتی از خواب که بیدار میشدم هنوزم حالم بد بود و شاید تو چند مورد تا چند روز ذهنمو به خودش مشغول میکرد و هروقت به یادش می افتادم حالم بد میشد
اما فقط چند بار اینطوری شدم نه همیشه ولی در کل همیشه حتی تو خوابم خودمو یه دختر میبینم و همیشه شریک جنسی ام را ( البته توی خواب که دیگه دست آدم نیست دیگه خوابه ) یه مرد می بینم و کاملا توی خواب میتونم بگم لذت معاشقه با یه مرد را احساس میکنم
بگذریم سینا جون راستی سینا جون یادته یه سوال پزشکی ازت کرده بودم تو هم گفتی می پرسی راجب عمل بای پاس قلب و ... بود چیزی دستگیرت شد سینا جون

اگه چیزی فهمیدی بهم حتما بگو باشه

توحید شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ق.ظ

من هم با این که یه اف تو ام هستم و عمل نکردم یعنی در اقدامم ولی تو خوابها یا کابوسهای جنسی نقش یه پسر را دارم گاهی خوشم میاد ولی بعد که بیدار می شم خیس عرقم که مبادا کسی بفهمد من این خوابو دیدم

یلدا شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:08 ب.ظ http://www.dokhtaresarma.blogsky.com

سلام وای خدای من بازم اول شدم باورم نمیشه.....
خوابات هم خوب میشه ... قول میدم همش فراموش بشه...

بهرام پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:41 ب.ظ

منم زیاد از این خوابها دیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد